Management certifikátů
Automatizace procesů Zakázkový vývoj modulů Řízení životního cyklu

Lifecycle Management
Automatizace a zabezpečení procesů nad certifikáty a klíči
Zajistěte plnou kontrolu nad digitálními certifikáty organizace s moduly pro Certificate Lifecycle Management (CLM). Pomocí nich můžete automatizovat složité procesy a ulehčit jejich správu jak administrátorům, tak i běžným uživatelům.
Moduly řídí certifikáty v reálném čase napříč celou organizací bez ohledu na její velikost.
Moduly jsou dostupné jako kompletní instalační balíčky, nebo jako aplikace přes webové rozhraní.
Nezatěžují uživatele složitou obsluhou, mají přehledné rozhraní a nesnižují výkon HW/SW.
Automatizace procesů
Od žádosti a vydání až po jejich obměnu či revokaci – celý proces probíhá automaticky.
Ochrana před výpadky
Certifikáty jsou monitorovány v reálném čase, moduly brání jejich expiraci a vytváří zálohy pro případ výpadků.
Pokrytí důležitých scénářů
Onboarding uživatele, řízení klíčů a certifikátů, vydání čipových karet, vše v reálném čase a bez složitých kroků
Kompatibilita s různým prostředím
Integrace s Active Directory, MS Certificate Services a dalšími systémy.
Komfortní řešení pro správu digitálních certifikátů
Eliminace manuálních procesů a rizika lidských chyb.
Aktiva jsou chráněna v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy.
Naše řešení splňuje požadavky NIS 2, eIDAS, ZKB a dalších předpisů.
Možnost rozšířenío další funkcionalitya uživatelské scénáře.
Úspora časua vyšší bezpečnost
Moduly pro management certifikátů vychází z potřeb uživatelů i organizací. Akce, které byste v rozhraní PKI infrastruktury či Active Directory museli dělat ručně, složitě a s možnou chybovostí převádí do automatizovaných scénářů.
Nabízíme jak hotová řešení, tak i vývoj na zakázku dle vašich konkrétních potřeb. Zajistíme například automatické zálohování certifikátů a jejich obnovu či auditování všech provedených akcí.
