Na pokladnách byly třeba 2 platební terminály – bankovní kartou se platilo na jednom a fleetovou kartou na jiném, což bylo neefektivní a nepohodlné pro zákazníky i obsluhu. Zavedení systému Switchio zpracování plateb výrazně zjednodušilo, protože jeden terminál je nyní schopen přijímat velké množství karet. To je jen jedna z mnoha výhod, které nabízí Switchio, nezávislá softwarová platforma pro správu elektronických plateb.
Dodávka Switchio
Skupina MOL aktualizuje a sjednocuje portfolio platebních terminálů a současně centralizuje zpracování všech elektronických plateb. Tím výrazně zjednoduší zpracování transakcí v celé síti 1 900 čerpacích stanic skupiny. Produkt Switchio je zákazníkovi dodáván jako Software As A Service. Nedílnou součástí nového systému je hardwarová platforma Ingenico Tetra pro vnitřní i venkovní POS. Switchio podporuje několik tisíc hardwarových terminálů a zpracovává miliony elektronických transakcí měsíčně.
Výhody řešení Switchio
Naše platforma Switchio zpracovává každý měsíc miliony plateb v dopravě, na parkovištích a v maloobchodě, čímž přepravcům a obchodníkům snižujeme náklady a umožňujeme rychlejší, flexibilnější a ekonomičtější platby pro pasažéry a zákazníky.
Výhody pro tým na čerpací stanici
Transakce, které se realizují na terminálu na čerpací stanici
Hlavní výhody pro společnost MOL
Všechny elektronické transakce jsou zpracovávány na jedné centrální platformě.
Síť terminálů lze spravovat na dálku.
Centralizace vede k menšímu počtu transakcí a úspoře nákladů
Software akceptuje bankovní karty, fleetové karty, karty věrnostních programů, dobíjení kreditu mobilních telefonů a dálniční známky
Back-office portál umožňuje dohled nad systémem a poskytuje podrobné zprávy o transakcích; garantovaný přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Možnost snadno změnit acquirera nebo spolupracovat s více acquirery