Pojišťovna Kooperativa pro rozvoj svých elektronických služeb hledala ucelené řešení elektronické identifikace a autentizace, které by Pojišťovně poskytlo flexibilní platformu pro rozvoj online služeb a to nejen vlastních, ale také dalších v rámci strategických partnerství (vč. třetích stran).
Klíčové požadavky pojišťovny Kooperativa byly:
vedle autentizace čipové karty použití na mobilních zařízeních typu smartphone, tablet atp.
pro pokrytí vzdáleného přístupu do elektronických služeb
partnerství s třetími stranami

Dodávané řešení
MONET+ implementoval autentizační systém IDport, který se opírá o autentizační server CASE a nadstavbové moduly podporujících principy federací identit na bázi federačních protokolů OAuth, OpenID Connect a SAML. Řešení tak poskytuje široké možnosti rozvoje elektronických služeb s třetími stranami formou federace, kde Pojišťovna Kooperativa vystupuje jako poskytovatel identity (klienta) či poskytovatele služby (pro klienta třetí strany).
Kromě centrální identifikačních a autentizačních modulů implementoval MONET+ také silné autentizační metody v formě PKI čipové karty (silná autentizační metoda pro pracovníky centrálního backoffce) a mobilní autentizační aplikace (silná autentizační metoda pro partnerskou síť, obchodníky a další dislokované profese).